vrijdag 2 juli 2010

YES!!!!

Vanochtend werd ik wakker met een onrustig gevoel. Hoe kwam dat nou? Een korte analyse leerde dat ik toch enigszins gespannen was door de wedstrijd Nederland - Brazilië. Dat was een tijd geleden dat ik dat zo gehad had met een wedstrijd, laat staan met een wedstrijd van het Nederlands elftal. De onrust werd door mij onderdrukt door de boodschappen te doen voor de barbecue van morgen en de boodschappen in het algemeen, maar ik moest ook nog cadeautjes voor Joost kopen. Om drie uur zette ik de tv aan, terwijl ik nog volop bezig was de mails van Rabobank weg te werken. Om 16.00 uur begon het spektakel en net voor de start zei ik tegen Ans: als Nederland wint, dan spring ik met kleren en al in het zwembad van Daan en Jeroen. Dat werd door Ans met meewarige geknik beantwoord. Over het wedstrijd verloop hoef ik weinig te vertellen, want ik denk dat heel Nederland dat gezien heeft. Het laatste kwartier heb ik weinig nagels meer overgehouden en na het laatste fluitsignaal klonk er een harde oerkreet. Toen ik opkeek stond Ans al met de camera klaar. Ik wist meteen wat ze bedoelde en zonder enig dralen, liep ik naar buiten om met een flink bommetje te water te gaan! Ik had het er meer dan voor over en bij deze de belofte dat als dinsdag we ook de halve finale winnen ik wederom te water zal gaan (het was ook geen straf, want het water was lekker koel en verfrissend terwijl het buiten 35 graden Celsius was)!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten