vrijdag 23 juli 2010

New York Yankees, here we come

De afgelopen vakanties naar de Verenigde Staten probeer ik altijd een honkbal wedstrijd mee te pakken. Een heerlijk Amerikaanse traditie en ervaring. Echter, de laatste twee keer dat ik bij "the great american pass time" ben geweest, was ik bij teams die echt in de kelder van de MLB speelden (New York Mets en Baltimore Orioles). Deze reis wilde ik die trend toch eens doorbreken, want in New York en Boston spelen waarschijnlijk de twee meest bekende teams ter wereld: de New York Yankees en de Boston Red Sox. Komt het even uit dat op de zondag en maandag dat we in New York zijn (8 en 9 augustus) deze twee teams tegen elkaar spelen in Yankee Stadium in de Bronx. Even met Ans overleggen leverde op dat zij liever naar het Guggenheim en MoMa ging dan een hot dog tikken en naar mannen met knuppels kijken, dus bestelde ik via de site van de Yankees één kaartje voor maandag 9/8 om 14.05 uur (jaja, die Amerikanen spelen honkbal op bijzondere tijden). Voor de zekerheid even gecontroleerd: de Yankees staat op de eerste plaats in de Oostelijke divisie van de American League, dus deze keer waarschijnlijk meer volle dan lege stoelen. Lijkt me een heel aparte ervaring om ook bij de Yankees te zijn geweest, ik verheug me er nu al op!! Go Yankees!!!!

2 opmerkingen:

  1. TOP! Hopelijk kunnen wij volgend jaar ook een game meepakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed naar het reisprogramma kijken en matchen met het schedule van de MLB. Kan in Tampa of in Miami.

    BeantwoordenVerwijderen