maandag 26 juli 2010

Mowing the lawn, mowing the lawn!!

Na wat warme dagen, die soms gepaard gingen met hier en daar een bui, was het gras in onze tuin erg gegroeid. Normaal gesproken doet onze tuin- en klusjesman dan een rondje op de maaimachine, maar ook hij heeft recht op vakantie en daar is hij nu van aan het genieten. Dus toen was de keuze om of het gras gewoon tot kniehoogte te laten groeien (mijn optie), of je kunt zelf op de maaimachine plaats nemen om eens helemaal los te gaan (Ans haar optie). Dus nadat ik zaterdag de tickets voor onze vakantie in New York en Boston had gehaald, zag ik toen ik op het fietsje terug kwam dat de grasmaaier rondreed. Eerst met Hinkje erop (helaas is die foto dusdanig schunnig dat ik hem helaas niet kan plaatsen), mar daarna namen Jeroen en Ans het stuur over om de 3000 m2 grond van ons perceel te maaien. Uiteindelijk waren ze na een klein uurtje klaar, dus eigenlijk valt het best wel mee. De liefhebber van uitstekend maaiwerk, kan op via deze link op YouTube de activiteiten van Ans en Jeroen bekijken. Een aanrader van iedere tuinman in spé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten