zondag 25 juli 2010

Reisbescheiden NY en Boston zijn binnen!

Zaterdag om half drie kreeg ik een email binnen van Jeannine van Globe in Zwanenburg dat de reisbescheiden van onze trip naar New York Cirty en Boston binnen waren. Zoals altijd een prima service van Jeannine, die net als wij gek is op Amerika, daar ook vaan geweest is (zie hier bv een aantal van haar bezoeken en foto's) en altijd goede tips heeft. Natuurlijk had ik de spullen ergens in de eerste week van mijn vakantie (startend vanaf 2-8) kunnen halen, maar voor maximale voorpret is het leuker om natuurlijk gelijk op de fiets (jawel!) te stappen en gelijk de spullen op te halen. Dus een half uur later was ik bij Globe om de zaken door te nemen. Alles was goed doorgekomen. Het hotel voor New York was omgeboekt en nu dus The Muse geworden, terwijl in Boston nog steeds het Lenox in de boeken stond (en het nog steeds het nr 1 hotel in Boston is volgens Tripadvisor). Het verhaal van onze kaartjes voor de Amtrak was iets lastiger, ik had verwacht dat de tickets er gewoon bij zaten, maar helaas hebben we alleen een reserveringsnummer en moeten we de kaarten bij een Amtrak loket op het station ophalen. Nou ja, eens kijken of we dat op Grand Central Station kunnen vinden. En de vertrektijd is nog steeds hetzelfde. We vliegen op 7 augustus om 10.25 vanaf Schiphol met Delta Airlines naar New York JFK Airport (gelukkig hebben we een Flux abonnement, dus daar komen we snel door).  Het zal in het begin zeker even zwaar worden zonder Daan en Jeroen die met Hinkje, Joost en Yinte thuis blijven in Halfweg, maar ik heb er wel vreselijk veel zin in!

1 opmerking: