woensdag 28 juli 2010

Voetmassage in Halfweg

Vorige week deed ik mij best om voor Ans en mij voordat we naar New York en Boston gaan een pedicure te organiseren, maar Dr Fish wilde niet meewerken (zoals eerder geschreven was de pedicure er niet meer en er kwam pas over een paar maanden een nieuwe, goed voor je business). Echter, de voeten hadden nog steeds verzorging nodig. Nu wil het toeval dat ik dinsdag langs de winkel Lush in de Kalverstraat liep. Lush is een winkel met biologisch verantwoorde cosmetica (dus er zijn bv geen dierproeven mee gedaan). In de etalage werd reclame gemaakt voor iets nieuws in het assortiment, namelijk de Stepping Stone, een voetscrub. Aangezien ik geen enkele gene ken, ging ik zonder problemen de winkel in, waar ik de enige man was (zowel personeel als klanten waren van het vrouwelijke geslacht). Ik had de stepping stones snel gevonden, waarna bij het afrekenen het IQ van het meisje achter de kassa heel snel duidelijk werd (ik kreeg namelijk een proefmonster aangeboden om de buste te versterken, maar na mij enigszins bestudeerd te hebben zei het meisje: "Maar misschien wilt u het niet, want u bent geen vrouw...."). 's Avonds na het naar bed brengen van Daan en Jeroen ging Ans op de bank zitten en kwam ik met mijn verrassing, een heerlijke voetmassage met scrub! Dat viel in de goede aarde, want ik kan niet anders zeggen dat dat ik op dat gebied ook magische vingers heb (het is geen arrogantie als je het waar kunt maken!). Maar zoals ik eigenlijk al wist heeft Ans gevoelige voeten, dus 20 seconde nadat ik gestart was, viel ze al bijna om van het lachen vanwege het kriebelen aan haar voeten! Dat werd zo erg dat de jongens naar beneden gesneld kwamen (gelukkig wonen de buren op minimaal 50 meter afstand dus die hebben niks gehoord....hoop ik). Die vonden het zo leuk dat voordat ik het wist gestrikt was voor drie voetmassages in plaats van één. Gelukkig werd het door iedereen erg gewaardeerd en hebben we er heel erg veel om en mee gelachen. en aan het eind, heerlijke, schone en super zachte voetjes! Mocht ik ooit nog van carrière willen wisselen, dan heb ik hier een alternatief :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten