zaterdag 24 juli 2010

Mille grazi

Zoals kort geleden geblogd was mijn opleiding Italiaans afgezegd door de VU Haarlem. Ik twijfelde, net zoals Martin Jol en Clown Flappie: zal ik een nieuwe opleiding zoeken of het toch maar laten schieten. Met alle druktes is het natuurlijk eenvoudig om dan maar te zeggen "jammer, maar helaas...". Maar ja, die 1/8 Italiaan in mij, die bleef toch als een vervelend stemmetje achter in mijn hoofd zitten (prego, prego....). Dus toen Ans een advertentie van een nieuw en trendy opleidingscentrum op mijn laptop neerlegde, toen was dat voor mij de doorslaggevende factor om toch door te zetten. Het gaat Studio Lingua worden. De site ziet er goed uit en niet alleen door de opmaak, maar ook door het aanbod van opleidingen en de ervaring van de docenten. Plaats van handeling deze keer niet Haarlem, maar Amsterdam (nabij het Convert Gebouw), enige nadeel van de site is dat ik het precieze adres nergens heb kunnen vinden. Maar de mail met de inschrijving is inmiddels de deur alweer uit, vier september is de "open avond" en op 13 september begint de eerste les. Benieuwd of deze wel doorgaat :-), maar ik heb er vertrouwen in!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten