donderdag 3 januari 2013

Bravo Cineworld!

Gelukkig werd dekie terug gevonden!
Omdat ik tijdelijk out of the running ben, even een verhaaltje van een tijdje geleden, tussen het hoesten door. Jeroen en ik gingen naar "Wreck it Ralph", een leuke film waarin computerspelletjes centraal staan (leuk om van die oude klassiekers te zien die mijn kinderen echt niet kennen, zoals Q*Bert). Daan ging niet mee, want hij ging met het verjaardagsfeestje van een van zijn beste vrienden hier al naar toe. Na eerst even een lunch gegeten te hebben bij Eetcafe Cineac (neem niet de uitsmijter van de chef, de rosbief is er niet lekker bij) gingen we de zaal in en nestelden we ons in de prima stoelen, waarbij Jeroen lekker onder zijn dekentje dat hij meegenomen ging zitten. Na de film gingen we al evaluerend naar huis, de hoogtepunten van de film nog even doornemend. Maar toen we de voordeur doorliepen thuis.....shock....horror.....want Jeroen vroeg: papa, waar is dekie? Een flashback van ellende ging door mij heen, want Jeroen was al eens zijn dekentje kwijt geraakt bij een pannenkoekenhuis en daar had het personeel er weinig interesse in getoond om het dekentje op te sporen, met veel verdriet voor Jeroen tot gevolg.

Daarom sprong ik snel in de auto terug naar Beverwijk en ging in gesprek met het personeel aldaar. Helaas kon ik de zaal niet in, want de volgende film was alweer begonnen. Ik gaf door waar we gezeten hadden en liet mijn telefoonnummer achter. Maar met de vorige ervaring in gedachten had ik er weinig vertrouwen in. Gedurende de middag na veel tranen begon Jeroen wat te berusten dat zijn tweede dekie misschien niet meer terug zou komen, maar zijn gezicht stond nog steeds ongelofelijk verdrietig. Zo rond 18.00 uur ging ik weg om eten te halen bij India Corner in Haarlem (erg goed Indiaas restaurant in Haarlem), toen op de terugweg mijn telefoon afging. En wat denk je? Het was Michael van Cineworld, die me aangaf dat ze dekie inderdaad hadden gevonden onder de stoel waar we gezeten hadden en dat ik hem bij de kassa op kon halen. Wat een geweldig nieuws, toen ik Jeroen het vertelde toen ik met het eten thuis kwam, lichtte zijn gezicht helemaal op en moest hij bijna huilen van geluk. Dat hij me daarna erg onder druk zette om snel mijn eten op te eten om maar dekie te gaan halen, vergeven we hem maar, zeker na het zien van zijn emotionele reactie toen dekie uiteindelijk weer thuis was.

Cineworld, super bedankt voor de mega super geweldige service om Jeroen zijn dekie terug te bezorgen, echt helemaal te gek!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten