donderdag 24 januari 2013

Five Guys: Burgers & Fries

Ik kon het toch niet laten
Op het vliegveld Washington Dulles valt niet zo heel erg veel te beleven. De normale souvenir winkels waar je Obama in 101 verschillende vormen kunt kopen, maar als je die gezien hebt, heb je alles wel gehad. Alles? Nee, toch niet. Want bij Gate A1 tm A6 zit een vestiging van Five Guys. Vorige jaar hebben Simon en ik onze eerste ervaring hiermee opgedaan en die viel niet tegen. Sterker nog: voor de hamburger liefhebber is het een goede stek. Nu was het natuurlijk een beetje gemeen van me, want normaal ga ik alleen met Simon naar dit soort gelegenheden, maar ik dacht hem toch even wat jaloers te maken. Dus terwijl de andere mensen uit mijn reisgezelschap zich netjes naar Gate C begaven waar het vliegtuig vandaan ging vertrekken, maakte ik een tussenstop bij Gate A3, waar de vijf jongens zich gevestigd hadden. Een vintage friet, een hamburger met "the works" zoals deze op het bord beschreven stond en natuurlijk een diet coke om het te compenseren :-), een prima maaltje om tot je te nemen als je een vlucht met United Airlines voor de boeg hebt (mijn God, wat is dat eten daar ongelofelijk slecht!!!).  Maar met Simon erbij is het uiteraard toch gezelliger. Volgende keer in Texas dus!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten