dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar 2013

Het vuurwerk is verregend
De afgelopen dagen geen blogposts aangebracht, vanaf tweede kerstdag hartstikke ziek geweest en nog steeds. Inmiddels drie keer bij de huisarts geweest en nu aan de antibiotica en nog meer pillen en drankjes. Net als de rest van de familie flink in de ziekenboeg. Erg vervelend, zo rond de feestdagen. Hoewel ik me echt niet goed voelde, besloten we gisteren toch om het eindejaars feestje bij ons te houden. Iedereen nam wat te eten mee, dus het was niet een groot beslag op de energie, dat kwam me wel goed uit. We hadden een gezellig avond, zonder dat het al te druk werd, maar zo rond een uur of elf begon ik wel in te storten. Gelukkig was Edwin dit jaar de master of ceremony voor het vuurwerk. En een beetje in stijl met mijn fysieke toestand: om 12 uur regende het pijpenstelen, waardoor maar de helft van het vuurwerk uiteindelijk afgestoken kon worden. Daarna snel naar bed en hopen op herstel, maar dat zal de komende dagen nog wel even duren.

Ik hou me vast aan het spreekwoord "een slechte generale, is een perfecte uitvoering". Dus daarom voor iedereen: een geweldig 2013 toegewenst!!

1 opmerking:

  1. Ook jij een heel goed 2013 en hopelijk begint dat met een snelle genezing van de huidige trubbels.

    BeantwoordenVerwijderen