dinsdag 29 januari 2013

NHL

Veel energie in de NHL
Sinds vorig jaar heb ik een abonnement op MLB.com, zodat ik met veel gemak en plezier de verrichtingen van de teams in de Major League kan volgen. Echter, de eerste wedstrijden worden pas weer in april gespeeld. Dat is dus nog even wachten. Nu vind ik eigenlijk alle vier de grote Amerikaanse sporten leuk, dus er waren nog genoeg andere zaken waar ik me op kon storten. Maar om de een of andere reden wil het kijken naar basketbal maar niet lukken (hoewel ik het geweldig vindt om de wedstrijden live te zien), kan ook met de prijs te maken hebben (het dubbele van een heel seizoen MLB). American Footbal heeft met name in de play offs geweldige zaken laten zien, maar inmiddels is daar nog maar 1 wedstrijd te gaan (de Superbowl, ik ben voor de Ravens). Blijft het ijshockey van de NHL over, dat zojuist weer begonnen is na bijna drie maanden "staking" van de spelers. En waar het met de NBA maar niet aan wilde slaan, heb ik dat bij het ijshockey plotseling wel. Erg veel kleurrijke types, "fast en furious" actie en een gigantische passie op de tribunes, wat wellicht nog extra aangestoken werd bij mij door mijn bezoek aan Canada en de passie waar de mensen daar over "hockey" praten. Voor 30 Euro was ik de man en kan ik het gehele seizoen via Apple TV, Ipad, Laptop of iPhone bekijken en er is een heel mooie optie om een uitgebreide samenvatting te bezien, in tien minuten heb je alle hoogtepunten, wat een mooie tussenvorm is tussen de hele wedstrijd kijken (alleen leuk als het live is) of de 1 minuut samenvatting waar je eigenlijk niets in ziet. Ik ben de komende tijd in ieder geval op dit gebied onder de pannen. Een echte favoriet heb ik nog niet gekozen, maar het gevoel gaat uit naar de Toronto Maple Leafs, Montreal Canadiens, New York islanders of New York Rangers. Voor 1-2 maak ik een keuze voor wie ik het hardst ga juichen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten