donderdag 17 januari 2013

The Gentlemen's Corner

Geweldige webwinkel, de Gentlemen's Corner!

Zoals mensen die dit blog al wat langer lezen (of mensen die me al wat langer dan twee weken kennen) waarschijnlijk wel weten hou ik erg van shoppen. Hoewel ik zeker niet vies ben van winkelen op internet, gaat er voor mij toch niets boven de fysieke ervaring. Ik heb er namelijk ook een hekel aan om spullen terug te moeten sturen, omdat iets niet werkt zoals je verwacht had of niet past. Maar natuurlijk maak ik uitzonderingen. Voor Daan en Jeroen is het prima om bijvoorbeeld Lego of Video Games op internet te kopen, is precies hetzelfde, one size fits all :-) en is meestal een stuk goedkoper. Voor mezelf heb ik andere uitzonderingen, waarvan ik er nu één in de schijnwerpers wil zetten: The Gentlemen's Corner. Deze mooie webwinkel (fysiek in België gevestigd) geeft advies aan en verkoopt artikelen voor de mode bewuste man. Het is geen site waar je hele pakken of veel overhemden kunt bestellen, het merendeel gaat over de juiste accessoires. Ik heb er inmiddels aan aantal zaken besteld en ben er erg tevreden over.

Mijn eerste aankoop was een setje manchetknopen, in de vorm en kleuren van het oude regenboog Apple logo. Uitstekende kwaliteit en ook hoe eea verpakt wordt door de heren van The Gentlemen's Corner maakt het een feestje om het uit te pakken. Mooie verpakking voor de aflevering (met het logo van de zaak) en hippe bewaardoosjes, zodat je je spullen goed kan opbergen en terug kan vinden (helpt mij in ieder geval :-)). Daarnaast heb ik een erg mooie sjaal gekocht, die in deze tijd erg goed van pas komt. Ik was nooit zo een sjalenman, maar door de tips over de juiste manier van omdoen en hoe het diverse outfits verder "af" kan maken, ben ik er nu helemaal blij mee. Ook de service is uit de kunst. Vaak wordt de dag na bestelling je order al op de post gedaan en mocht dat om wat voor reden niet lukken, dan krijg je daar keurig bericht van, ook wat de oorzaak is en wat de planning is wanneer e.e.a. wel jouw kant op komt. Kijk, zo hoort het!

Vorige week startte de uitverkoop, met 50% korting op een deel van het assortiment en kon ik het niet laten om een nieuwe cashmere muts te kopen (net op tijd, gezien de wijzigende klimatologische omstandigheden die er in Nederland aan zitten te komen) en een paar Facebook manchetknopen om de saaie pakken op te vrolijken. Ik kan elke man aanraden om hier snel eens een kijkje te gaan nemen, want sommige zaken raken al uitverkocht. En als de mannen het zelf niet doen, is het misschien iets voor de dames om iets voor hun man te kopen (het is maar een hint aan deze of gene :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten