donderdag 31 januari 2013

CupcakeChic

Jeroen zoekt de beste plekjes uit!
Een van de favoriete "snoepjes" van Jeroen zijn cupcakes. Toen ik twee weken geleden uit de USA terug kwam, vond ik op Schiphol een winkeltje met de naam CupCakeChic.  Een klein zaakje maar, wel met een mooie sortering van cupcakes, waarvan ik het niet kon weerstaan om er een paar mee te nemen. Dat die aansloegen hoef ik denk ik niet verder uit te leggen. Dat had daarna tot gevolg dat Jeroen de hele week erna maar over de cupcakes bleef praten, ongeveer net zo lang totdat ik hem voorstelde om in het weekend naar Schiphol te rijden om nog een doos te halen. Dat werd met een luid gejuich ontvangen. Dus na twintig minuten rijden en parkeren op de Privium parkeerplaats liepen we naar vertrekhal 3, waar CupCakeChic gevestigd is. Jeroen kan direct zijn hart ophalen, want hij mocht de keuze maken wat er in de doos van negen cupcakes ging, wat soms wel wat zware beslissingen met zich meebracht en wat gepieker, maar uiteindelijk had hij een mooie set samengesteld. Maar natuurlijk had de kleine jongen al een onstilbare honger gekregen, dus mocht hij een extra cupcake bestellen om direct op te nemen. De eerste keus was niet zo geslaagd (apple crumble, ik vond de restjes ervan heerlijk), de tweede keus beval Jeroen beter: een cupcake met een heerlijke bosbessen botercreme erop. Jeroen nam er een lekkere hap uit, maar hij vond het moeilijk om te eten en te lopen tegelijk, dus vroeg hij of hij even mocht gaan zitten om de cupcake op te eten. Hoewel ik van een Spartaanse opvoeding hou, liet ik dat deze keer toch maar even toe :-), en Jeroen vond een mooi plekje.......net voor de winkel van Victoria's Secrets. Ik vond het een perfecte plek, maar toen Jeroen achter zich keer, vloog hij direct op en wilde weer verder lopen (wacht maar tot over een jaar of acht, vriend!!!!). Thuis vielen de cupcakes weer in goede aarde en terwijl Jeroen vier keer dezelfde aflevering van Wie is de Mol keek genoot hij er met volle teugen van. Ik vermoed dat we vaker bij CupCakeChic langs zullen gaan :-)....

1 opmerking:

  1. Very nice to read that your boy loved the cupcakes! Cupcakechic has now new flavours, definitely worth stopping by :)

    BeantwoordenVerwijderen