zaterdag 19 januari 2013

Vintage Ziggo

Wat een geweldige klantenservice toch.....NOT!
Een van mijn drie maandelijkse hoogtepunten is het doen van de administratie. Altijd leuk om de bonnen weer bij de afschriften te zoek en te controleren of het allemaal in balans is. Tot mijn verbazing en grote ergernis keek ik deze keer de Ziggo facturen weer eens na en wat bleek? Een abonnement op HBO dat ik drie maanden gratis zou krijgen en daarna weer kosteloos op kon zeggen, stond nog steeds op de rekening. Bizar, want de opzegging had ik in april al gedaan (gelukkig heb ik de mail bewaard), ik heb het een keer via een webformulier doorgegeven en ook telefonisch nog een keer bevestigd. Maar toch blijven de vrienden van Ziggo fijn door factureren. Op hoop van zegen maar weer het opzeggingsformulier ingevuld en weer een bevestiging gekregen dat de opzegging in behandeling zou worden genomen. Als laatste actie bedacht ik me om ook maar eens het webcare team van Ziggo te benaderen via Twitter.

Het begin daarvan was goed, namelijk binnen twee uur een reactie of ik wat gegevens door kon geven, zodat zij konden controleren of de opzegging nu goed doorgekomen was. Die informatie gaf ik natuurlijk graag, maar daarbij ook aangegeven dat ik nog wel restitutie van het ten onrechte geïncasseerde bedrag wilde hebben (alles bij elkaar toch een ruime 200 Euro). Toen werd het gelukkig weer vintage Ziggo, want de dagen daarna heb ik weer helemaal niets van hen gehoord. Ik wacht het nog maar een paar dagen af en anders wordt het toch tijd om een social media offensief te starten. Zal veel effect hebben in mijn eentje, maar ja, het lucht waarschijnlijk wel op, waarbij ik natuurlijk altijd netjes blijf, op de manier die mij eigen is :-).

2 opmerkingen:

  1. kennelijk had je al aardig wat irritatie bij het schrijven gezien het aantal taalfouten.

    te zoek en
    keek ik deze de
    stink nog steeds
    opzeggin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze keer meer slaap onthouding, ik schreef het in het vliegtuig.

    BeantwoordenVerwijderen