vrijdag 8 april 2011

21 days and counting

De reisbescheiden voor Florida zijn binnen
Deze week kwam het laatste document binnen met betrekking tot mijn reis naar Florida. Hoewel, document....het was uiteraard een email, waarin deze keer de reservering van onze auto definitief werd gemaakt (voor de liefhebbers, het is een Jeep Liberty geworden). Daarmee hebben we alle reisbescheiden binnen. Vliegtickets naar Miami en terug vanuit Orlando. Check! Voucher Four Seasons hotel in Miami? Check. Voucher Springhill Suites in Tampa? Check! Floridays Resort in Orlando? Check! En dus nu ook uiteindelijk de auto (uiteraard met een navigatie systeem, want daar kunnen we nu eigenlijk niet meer zonder, is toch wel een beetje makkelijker dan een kaart te moeten lezen, dat is zo niet meer van deze tijd :-)). 29 april is de dag dat we (Rene, Simon en ik) naar de Verenigde Staten vliegen, waarbij we om 9.15 uur opstijgen met Continental. Nog nooit mee gevlogen, dus ik ben wel benieuwd hoe zich dit tot KLM gaat verhouden. Maar hoe we er ook komen, ik heb er in ieder geval goed zin in!!!

2 opmerkingen:

  1. Het gaat weer een top vakantie worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, ik wil eigenlijk al de tas in gaan pakken, maar dan wordt het wel een beetje muf in die tas, als we het nog 20 dagen moeten laten staan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen