woensdag 6 april 2011

Twinlife

Een nieuwe impuls voor Twinlife
Afgelopen week weer eens bij een van mijn favoriete winkels geweest (en absoluut de leukste winkel in Halfweg/ Zwanenburg), Haverhals. Ans moest nog schoenen hebben, dus dan is het altijd even bij Jenke langs. Helaas was hij er zelf niet, maar we werden uiteraard weer bijzonder vriendelijk opgevangen door Martijn (wat is het toch mooi om te zien dat gastvrijheid en service in winkels niet helemaal van deze aardbodem verdwenen is). Bij binnenkomst viel mijn oog direct op een aanbieding die men in de winkel had: mooie polo en dito shorts (geheel tegen mijn natuur in was ik voor het geheel 50 Euro kwijt, normale waarde 120). Wat mij echter bijna tegen hield was het merk: Twinlife. Hoewel ik er ooit een prima spijkerbroek van heb gehad, was er toch een relatie in mijn hoofd met de broertjes De Boer die ooit mede eigenaar van deze kledinglijn waren, maar dat bleek niet meer zo te zijn.

Het merk had ook een opfrisbeurt gehad en zal er nu weer veel meer hip en trendy uit dan voorheen. En voor mij niet geheel onbelangrijk: het is een Nederlands merk dat ook voornamelijk op de Nederlandse markt  gericht is, dus een XL is ook echt een XL en niet zoals in Italie gelijk aan een Nederlands S-je (bij Napapijri heb ik bv een XXXL, dat voelt dan toch even anders...:-)), en ze gaan ook nog even een maatje groter. Was voor mij weer even een eye-opener en ik kan niet anders zeggen dan dat de collectie er echt goed uitziet. Dus: mocht je in Zwanenburg zijn (en wie komt daar nu niet regelmatig...:-)), even langs Haverhals om de collectie te bekijken en gebruik te maken van die superaanbieding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten