zaterdag 30 april 2011

Dollar Rental

Simons lieveling: een Ford!
Inmiddels was het plaatselijke tijd 23.00 uur en dat betekende voor ons dat we al op een klok van 5 uur in de ochtend zaten en iedereen al bijna 24 uur wakker was. Nou ja, het is toch koninginnenacht, dus we moeten ook hier maar even doortrekken :-). Met een shuttlebus werden we van het vliegveld naar de plek gebracht waar alle autoverhuurbedrijven gevestigd zijn. Ik denk dat we de laatste bus hadden, want de chauffeur had flinke haast om op de plaats van bestemming te komen! Onze auto was bij Dollar Rental gehuurd, daar stond gelukkig niet een hele grote rij. Bij het regelen kregen we een upgrade aangeboden: voor 4 dollar per dag extra mochten we een Jeep Grand Cherokee rijden. Tja, dat kun je niet laten liggen. Vervolgens kregen we de preek over te weinig verzekeringen, maar zoals gewoonlijk lieten we die ook maar links van ons liggen. Als laatste kochten we nog een kaartje om alle toll af te kopen (voor 25 dollar), wat ik daarna volgens mij weer spontaan verloren ben.

Bij de pick up van auto kregen we toch een kleine koude douche: ja, we hadden ingetekend voor de KLASSE Jeep Grand Cherokee, maar we kregen uiteindelijk een Ford Escape. Nu is er op zich niet veel mis met die auto, maar ik heb een hekel aan Ford en Simon walgt zelfs van het merk (Rene heeft er geloof ik geen last van, maar ja, zijn smaak in auto's is bekend :-)). We zullen ons er overheen moeten zetten, denk ik, maar als dat het ergste is wat er ons deze vakantie gebeurd, dan is dat niet zo een probleem....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten