zaterdag 30 april 2011

Four Seasons in Miami

Bijzonder beeld in de lobby in het Four Seasons
Bij het wegrijden bij Dollar, zette Rene de navigatie aan, maar helaas kwam die niet gelijk in de lucht. Maar ik had daar al zo een vermoeden van, dus had me vooraf even een klein beetje georienteerd waar het hotel lag. Toen we de garage uitreden en ik de borden "downtown" zag, leek het me goed om die maar even aan te houden. Dat lukte bijzonder goed en toen de navigatie uiteindelijk besloot zijn werk te gaan doen, bleken we als vanzelf al de juiste kant op gegaan te zijn. Geheel tegen mijn gewoonte is :-). Ik zeg: tien punten voor de chauffeur!!

Mede door de goede keus, reden we uiteindelijk in een kleine 20 minuten van Dollar naar het Four Seasons Miami. Lekker snel, dat voelde wel goed na zo een lange dag reizen. De auto konden we voor de deur laten staan, want die ging simpel met de valet parking naar de garage, zodat wij ons naar de 7de etage konden begeven om in te checken. Daar troffen we Reggie en Steve die dat snel voor ons deden (en een dame die Nederlandse ouders had, maar waarvan ik de naam niet heb onthouden). Na door de lobby gegaan te zijn en een heel bijzonder beeld tegen gekomen ze zijn, gingen we naar de 20ste verdieping, waar onze kamer gevestigd is. Die is lekker ruim en goed gekoeld, precies goed. De tassen werden netjes afgeleverd en na even de boel uitgepakt te hebben, twee bier en een cola gedronken te hebben op de kamer (de bar gaat namelijk al om 23.30 dicht) en het toilet gemaakt te hebben (ik word echt een klusjesman), deden we om 1 uur 's nachts licht uit (net op tijd om nog te horen dat Daan en Jeroen en Yinte in Zutphen het huis al vanwege koninginnedag op stelten aan het zetten waren)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten