vrijdag 15 april 2011

Nou, dat is lekker....

Helaas dus niet dit weekend :-(
Was ik er gisteren helemaal klaar voor om een weekendje te gaan spenderen aan mijn nieuwe iPad2, gaat dat helaas niet lukken! Vanochtend was ik weg met de klas van Jeroen op een excursie door de Noordwijkse duinen (waar ik overigens met barstende koppijn vandaan kwam), en toen ik thuis kwam vond ik een briefje in de bus. De vrienden van UPS waren langs geweest om de iPad2 af te leveren, precies 10 minuten voordat ik thuis gekomen was. Nou, dat is lekker, want de volgende poging wordt niet morgen gedaan, maar pas maandag. Jammer!! Maar goed, dit weekend was toch al redelijk vol eigenlijk, met een bezoek zaterdag aan de Heksen van Venetië (een kinder opera) en zondag naar de musical van Buurman en Buurman. Dat is eigenlijk al genoeg "excitement"  voor een weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten