zaterdag 30 april 2011

En uiteraard weer vroeg op

Hardlopen om 7 uur: RESPECT!
Tja, en zoals gebruikelijk: na een reis naar de USA ben je de volgende dag natuurlijk vroeg wakker. Tenminste, Simon en ik wel :-).  Dus om half zes plaatselijke tijd was ik al in het schermergebied tussen wakker en slapen en om zes uur strak was ik helemaal wakker. Dan kun je naar het plafond gaan blijven staren, maar dat is ook weer zo wat. Dus nadat eerst Simon al de kamer had verlaten, deed ik dat 10 minuten later ook, een ronkende Rene nog in kamer 2002 achter latend.

In de lobby zagen we dat Reggie en Steve nog steeds aanwezig waren. Na een kort gesprek leek het erop dat er wellicht nog kaarten voor de Miami Heat - Boston Celtics basketbal wedstrijd te krijgen zijn. Nu heb ik altijd graag een echte live NBA wedstrijd willen zien, dus wie weet gaat dat gebeuren.  De concierge gaat nu uitzoeken wat de prijzen voor de wedstrijden zijn (ik heb hem aangegeven dat hij de categorie 600 dollar + buiten beschouwing mag laten). Om 7 uur ging de sportschool overigens ook open, dus samen met Simon even een kijkje nemen. Het kan niet anders gezegd worden dan dat de sportschool GROOT is. En Simon, als echt bikkel, moest daar natuurlijk gebruik van maken. Dus, hup, gelijk op de loopband en even een half uur aan de bak om even minimaal 5 km weg te tikken. Met een ouderwetse term zeggen wij daarover: RESPECT!!! Ik denk dat hij hier de komende dagen 's ochtends zomaar eens vast gast kan gaan zijn! Gelukkig heb ik dan even tijd om het blog bij te werken (training voor de vingertjes, die moeten ook soepel blijven :-)) en zodadelijk dan aan het ontbijt. Had gehoopt dat we dat buiten konden doen, maar wat denk je: in de Sunshine State, kan het kennelijk ook regenen :-(.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten