donderdag 28 april 2011

Ready, set.....go tomorrow

Plaats van bestemming: La Florida
Nou, de koffer is gepakt en de spullen voor in de rugzak liggen op tafel, we moeten nog het een en ander opladen om morgen goed geëquipeerd op pad te gaan.  Niet een zware bepakking, mind you, want het weer in Florida heeft het niet nodig om diverse outfits mee te nemen. Alle reisbescheiden zijn ook onder handbereik, dus ik ben er bijna helemaal klaar voor om morgen naar Florida af te reizen. Hoewel ik er erg veel zin in heb, is bij dit soort vakanties de avond voor vertrek voor mij altijd wel een moeilijk moment. Enerzijds boek ik een vakantie natuurlijk omdat ik denk heel veel plezier te gaan hebben met mijn maten, maar ik vind het altijd verschrikkelijk om Ans, Daan en Jeroen thuis te laten (dat klinkt raar als ik het opschrijf, maar ik denk dat de boodschap wel helder is, en gelukkig gaan ze ook hele leuke dingen doen, samen met Hinkje, Joost en Yinte in Zutphen en Halfweg). Ik vergeleek het vanavond even met abseilen: leuk om te doen, maar het punt waarop je op de rand van de berg staat en je jezelf moet laten vallen om in een hoek van 90 graden op de berg te komen, dat is toch (bij mij dan) een heel vervelend moment. In deze vergelijking zit ik nu in dat moment, en als ik morgen in het vliegtuig zit, zal het wel voelen of ik met sprongen naar beneden aan het stormen ben. Even doorzetten, dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten