zaterdag 28 mei 2011

Betonlook uit Goirle, dat is pas echt heel erg slecht!!

Even een betonvloertje storten!
Ik zat vanavond naar mijn scherm te staren op zoek naar inspiratie voor een blogpost. Lukte niet, dus ging ik om 22.00 uur naar "Dit was het nieuws"  kijken. En binnen twee minuten had ik een onderwerp! Vorige week maakte Thomas Acda de open haard aan met Wouts Keukens (niet uit Haarlem..:-)), en vandaag ging Raoul Heertje daar overheen, met een klaagzang over Betonlook uit Goirle. Bij Ans en mij gingen de oren rechtop staan. Want wij hebben ook een ongelofelijk slechte ervaring met dit uitgesproken kut bedrijf (en dat zeg ik niet snel). In onze slaapkamer hebben we een goudkleurige vloer laten leggen een kleine drie jaar geleden, waarbij de toezegging was dat de vloer absoluut krasvrij zou zijn, makkelijk in het onderhoud en zeker niet glad. Nou, ik kan jullie verzekeren dat dit allemaal een grove leugen was! Daarnaast zijn het een stel zwijnen die de vloer gelegd hebben, want ze hebben uiteindelijk de hele muren ondergesmeerd met hun voorstrijkmiddel en dat is ook op onze andere vloeren terecht gekomen waar dat niet meer af te halen valt.

Wat nog het allerergste was, was dat er echt geen enkele service uiteindelijk verleend werd. Wat deze ongelofelijke eikels wel kunnen, is als je op vrijdag in Milaan staat, je gaan dreigen dat ze maandag de vloer niet komen leggen, als diezelfde dag niet even het hele bedrag van de vloer betaald wordt. Maar als er iets fout gaat, dan geeft dit tuig uit Goirle niet thuis en wordt er verwezen naar alle kleine lettertjes in allerlei contracten, waarbij volstrekt voorbij gegaan wordt aan de beleving van de klant. Ik steun graag Raoul Heertje in zijn strijd tegen Betonlook in Goirle, want dit zijn echt de grootste prutsers en eikels die ik ooit meegemaakt hebt bij een professionele transactie. Mijn grote advies van de dag: boycot dit bedrijf, koop er nooit wat!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten