maandag 2 mei 2011

Lopen door Miami Beach

Kleren voor Sammies!!
Na het ontbijt was het cruise tijd door Miami Beach. We kregen het lumineuze idee om met de DuckTours de stad te gaan verkennen (hadden we ook in Dublin en Boston gezien), maar helaas waren de eerste twee tours met dit amfibie voertuig volgeboekt en omdat we om 13.00 uur weer terug moesten zijn om niet te laat bij het basketbal te komen, konden we deze niet doen. Dus gingen we verder met de benenwagen, en brachten we onder andere een bezoek aan de schitterende stranden van Florida (je zou bijna David Hasselhoff of Pamela Anderson hier verwachten). Op de terugweg kwamen we langs een ge-wel-di-ge winkel, namelijk Alvin's Island. Het woord tourist trap is hier bijzonder op van toepassing, dus we wilden er eigenlijk gewoon langs lopen, maar in de etalage zagen we een "extreme loud Hawaii shirt" en toevallig was een van ons naar een setje daarvan op zoek. Een half uur later liepen we weer buiten, vier shirts en een koelkast magneet rijker!

Even chill bij het zwembad
Daarna was het nog een tijdje doorlopen, en zagen we nog echt veel leuke winkels en ook kraampjes die heel veel eigen gemaakte sieraden maar met name vers fruit en fruitsappen en smoothies verkochten. We namen nog een frozen lemonade en ik kocht bij de Apple Store (die nu wel echt open was) een nieuw hoesje voor mijn iPhone, omdat de ander begon te slijten en een nieuwe koptelefoon van Bowers & Wilkinson, omdat mijn in ears van Monster steeds meer pijn in mijn oren gaan doen. Daarna terug naar het hotel, voor een verkwikkende duik in het zwembad (dat was erg lekker, moet ik zeggen, ook even zo relaxen is vakantie!). Na een uurtje daar gezwommen en gezeten te hebben, was het tijd voor Rene en mij om af te reizen naar het stadion van de Miami Heat om daar de wedstrijd tegen de Boston Celtics te gaan bekijken en voor Simon om de Bayside omgeving te gaan verkennen en zoals jullie hem inmiddels ook wel kennen, enigszins onveilig te gaan maken. Deze keer niet met de eigen auto (werd afgeraden vanwege het verkeer), maar voor het eerst met de taxi, die ons er in een kwartier (met nog even Simon afgezet te hebben) naar de plaats van bestemming bracht.

2 opmerkingen:

  1. Dennis en René,

    Jullie moeten hem ECHT in bedwang houden hoor. Als het zo doorgaat treden we binnenkort namelijk ook op in 4 spiderman kostuums ofzo. Die arme jongen draaft soms zo door.

    Groeten,
    Carlo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond ze wel mooi, eerlijk gezegd. Ik heb zelfs nog geadviseerd (maar ja, ik hoef het dan ook niet aan, he :-)).

    BeantwoordenVerwijderen