donderdag 5 mei 2011

Orlando Premium Outlets

Leuk onderbroekje van Tommy Hilfiger :-)
De conciërge had gelijk (maar ja, dat mag ook wel als je hier je werk doet :-)): binnen enkele minuten na ons vertrek van de parkeerplaats van Floridays Resort stonden we al op de parkeerplaats van de Orlando Premium Outlets. Het was even zoeken naar de de ingang (hoe suf kun je zijn), maar daarna konden we aan onze speurtochten beginnen. Eerste stop was Polo Ralph Lauren, waar ik een shirt moest kopen, vanwege mijn 1/8 deel Italiaans bloed. Daarna was het een zeewaardige ervaring, we deden Nautica aan, waar ik mijn belofte aan Frank inloste, door voor hem een roze polo te kopen (Frank, je krijgt hem van Simon). Maar ook Rene en Simon kochten er polo's, terwijl ik een mooi oranje exemplaar voor Daan aan de aankopenlijst toe kon voegen. Als tussenstop deden we een bakkie troost bij de plaatselijke Starbucks (Vanilla Latte voor Simon, dat is echt "zijn ding"  geworden). Daarna werden consequent alle winkels in de outlet onder handen genomen. In aantallen kopen was deze keer de Tommy Hilfiger de grote winnaar, waar Rene en Simon redelijk los gingen. Persoonlijk heb ik er niets gekocht, maar dat is eenvoudig te verklaren, doordat Hilfiger natuurlijk een merk is voor coole, sportieve jonge mensen van de wereld, en in dit categorie val ik natuurlijk minder dan de twee andere heren, dat moge duidelijk zijn :-). Nog zeer noemenswaardig waren enkele andere aankoop feiten: Rene kocht een paar fijne All Stars als cadeau voor een vriendin van hem, terwijl Simon met veel moeite er achter probeerde te komen wat de schoenmaat van zijn nichtje was, om voor haar de broodnodige Uggs mee te kunnen nemen. Voor Daan en Jeroen werd er wat klein grut aan speelgoed gekocht (oa een varkentje uit de Angry Bird collectie).

Mijn persoonlijke hoogtepunt was uiteindelijk de Tag Heuer winkel. Bij een eerste scan was er weinig interessants te zien (de Tag Heuer winkel hier verkoopt overigens ook Dior en Zenith horloge, maar dat paste niet op het bordje...). Toen ik weg wilde gaan gaf de eigenaar aan dat men nog wat nieuw spul achterin de zaak had liggen en daar kwam een hele mooie Grand Carrera uit te voorschijn. Erg gaaf exemplaar, zonder chronograaf, maar dat sprak mij juist erg aan, aangezien dit model dan ook veel beter onder een pak te dragen is (en dat heb ik door de weeks toch meestal aan). Na nog wat afdingen kwam er een bijzonder interessante prijs uit, waardoor ik hem niet kon laten liggen. Ergo, hoewel mijn tas niet mega afgeladen zat, was ik bijzonder voldaan toen we het winkelcentrum verlieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten