maandag 2 mei 2011

Ontbijt in Miami Beach met Ajax

Mega jus d'orange!
Om de teleurstelling te verwerken, was het tijd om maar een ontbijt te gebruiken. De keus viel Nexxt, waar een lekker terras buiten was en een traditioneel Amerikaans ontbijt op de kaart stond. Hier geen granola of muesli of een schaaltje grapefruit, maar eieren, spek en aardappelen. Rene en ik namen een omelet, skip the hash browns and bring some toast, terwijl Simon voor de morning burito ging (inclusief de "black beans"). En voor iedereen een grote shot vitaminen door een mega glas verse jus d'orange. Ontbijt was best ok, zeker niet super, maar voor all in 50 dollar, waren we niet te duur uit. Persoonlijk moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet heel veel van het ontbijt gemerkt heb, het meeste is zonder veel aandacht naar binnen geschoven. Hoe dat kwam? Toen wij op het terras bij Nexxt zaten, speelde ons aller Ajax de wedstrijd tegen Heerenveen. Na even een grote teleurstelling dat ze al vroeg op 1-0 achter kwamen, werd het uiteindelijk, zoals iedereen wel weet, omgebogen in een dik verdiende 1-2 overwinning, waardoor we er nu twee finales (beker en competitie) achter elkaar tegen Twente gespeeld worden. Ik had een hotline met Onno op de SMS om het spelbeeld te kunnen volgen, maar ook via Wouter en Erik kwamen de updates binnen en nadat de wedstrijd afgelopen was, werd ik ook nog door Hans gebeld met het goede nieuws! Dat was toch wel even een heel goed bericht, want hoewel we het hier natuurlijk vreselijk naar ons zin hebben, zou dit voor mij toch wel een echte downer geweest zijn. Maar goed, ik ben blij dat Christian Eriksen dat goed in zijn oren had geknoopt, en mee wilde werken aan een goed verloop van mijn vakantie. Let's go Ajax!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten