dinsdag 24 mei 2011

Delfts Blauw

Toch wel leuk bedacht van de KLM
Delfts Blauw. Een begrip in Nederland. Maar los van het feit dat mijn goede vriend Onno in het prachtige Delft woont, heb ik er niets mee. Sterker nog: ik vind het eigenlijk foeilelijk. Het verzamelen van de Delftsblauwe huisjes die je kunt krijgen aan het eind van een business class vlucht van KLM is dan ook volstrekt niet aan mij besteed. Wat KLM wel leuk doet, is dat ze via Facebook af en toe leuke dingen aanbieden. Zo kon je laatst voor gratis gepersonificeerde reislabels aan laten maken (die er echt goed uitzagen, maar ja, ik reis met een Privium label aan mijn bagage...) en een tijdje geleden kon je Virtueel een Delfts Blauw tegeltje maken om oa op je facebook prikbord te hangen. Nu ben ik altijd wel een voorstander van een truttig tegeltje (zie: www.truttigtegeltje.nl, het bestaat echt) dus dat wilde ik toch eens proberen. Nu is het principe hetzelfde als bij de voetbalplaatjes van Albert Heijn (je pimpt een beetje een bestaande foto om hem goed in het model te laten passen), dus helemaal super wordt het nooit, maar na 2 minuten had ik toch een aardig resultaat. Voeg er nog een boodschap aan toe (ik pakte mijn favoriete uitspraak van ex coureur Mario Andretti...) en klaar is Clara. Nou, best een aardig resultaat met een goede boodschap en ik ding nog mee naar een mooie prijs bij de KLM ook. En dat voor 5 minuten aardig tijdverdrijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten