vrijdag 27 mei 2011

Druk, drukker, drukst?

Nou, dat zijn wel heel veel afspraken!!
Het leven van een programma manager gaat niet over rozen :-). De dagen op kantoor staan vaak bol van de afspraken die je agenda vullen en ook nog wel eens bijzonder volatiel kunnen zijn. Gelukkig helpt een goede assistent erg veel om een en ander enigszins binnen de perken te houden, dus in dat kader is een grote dankzegging aan Natahlie niet meer dan op zijn plaats. Toch werd ik deze week opgeschrikt door een onverwachte wending. In een meeting kreeg ik een pop up op mijn iPad dat er een uitnodiging binnen was gekomen. Niet iets wat ongebruikelijk is, maar toen ik het scherm aanraakte om te kijken waar het over ging, schrok ik me een rolberoerte, het scherm vertelde me namelijk dat ik 1.573.864 nieuwe uitnodigingen had. Nou ben ik best een druk bezet man, maar zoveel uitnodigingen is wel erg veel, dat red ik dit leven niet meer. Niet kort daarna kwam er een bericht dat er problemen waren met de synchronisaties van de agenda's op de iPads en dat er war doublures konden zijn. Goh, je meent het, ik dacht even dat ik de rest van mijn leven nieta anders meer zou doen dan bilateralen met al mijn projectmanagers ging doen (en dat wil ik ze zeker niet aandoen :-).....).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten