dinsdag 10 mei 2011

I was tempted....

Ik was bijna tot aanschaf over gegaan....
Als je een hele tijd op een vliegveld door moet brengen (lees: 8,5 uur) dan ga je soms rare dingen denken en doen. Zo liep ik op Newark Airport langs een aantal winkels en daar kwam ik de Blackberry winkel tegen. Nu heb ik warme gevoelens voor Blackberry, want het blijft voor zakelijk gebruik uiteindelijk de beste smartphone die er is, een echte mail killer (zelfs de almachtige iPhone kan hem hier niet op verslaan). In de deuropening van de winkel stond echter een dame met Blackberry's antwoord op de iPad te spelen, namelijk de Blackberry Playbook. Ook dit is een erg kek uitziend apparaat, waarbij je de meeste zaken die op een iPad kunnen ook uit kunt voeren. Ik kreeg een korte demo en ook de functionaliteit die op het apparaat zat, was prima (niets echt verrassends). Er zitten in ieder geval betere camera's op dan bij de iPad2, maar dat is ook niet zo moeilijk :-). En er zitten USB poorten op en je kunt er Flash op gebruiken. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg in de verleiding werd gebracht om tot aanschaf over te gaan. Maar gelukkig kwam ik toch enigszins bij zinnen, want a) wat moet je met een Playbook als je al een iPad hebt en b) 3G was in Europa niet mogelijk met deze versie, dus ik hing vast aan een wifi connectie, die niet door mijn werkgever ondersteund wordt. Dus dat zou een mooi apparaat worden, wat erg op een plak bleef liggen om stof te vergaren. Sterk als ik deze keer was, dwong ik mezelf door te lopen, denkend aan mijn iPad2 die thuis op me lag te wachten en het geld dat op mijn rekening bleef staan.

1 opmerking:

  1. Gelukkig niet gekocht, hoorde vandaag van expert Vincent Oostindie dat het apparaat volstrekt de grond in geschreven wordt door alle mensen die er ook maar iets vanaf schijnen te weten (kun je er echt niet mee emailen???). Weer 499 dollar bespaart ;-)!!

    BeantwoordenVerwijderen