zondag 8 mei 2011

Thuiskomst in Halfweg

Thuis werd ik onthaald door een enthousiaste familie, die gelukkig blij waren dat ik weer thuis was. Ik kreeg een knuffel van Jeroen, die me bijna wurgde en Daan die zelfs een klein traantje wegpinkte. De cadeaus vielen gelukkig ook bij iedereen in goede aarde, waarbij ik met name blij was dat de Uggs die ik voor Ans gekocht had ook goed pasten (blijft toch altijd een gokje). Na even bijgepraat te hebben en een paar boterhammen met kaas van L'Amuse gegeten te hebben (dat mis je toch echt in de USA) en te zien dat er inmiddels al twee Lego sets in elkaar gejetst waren, vielen mijn ogen ondertussen dicht, dus ik kon niet anders dan naar boven verhuizen om een paar uur een tukje te doen. Daardoor sliep ik een deel van de wedstrijd Twente - Ajax voor de KNVB Beker, maar daar heb ik uiteindelijk niets aan gemist (stelletje prutsers, maar hopen dat dit de waarschuwing is om volgende week het wel goed te doen en het kampioenschap binnen te halen).

Tassen zijn inmiddels uitgepakt, was ligt in de wasmand, nieuwe zaken opgevouwen in de kast. Morgen nog een paar kleine huishoudelijke zaken doen, zoals onder andere de auto naar de garage brengen voor een grote opknapbeurt, en thuis werken om de mail die ik nog open heb staan weg te werken (is redelijk binnen de perken gebleven, omdat ik afgelopen week 's ochtend de hoogtepunten heb weggewerkt) en dinsdag weer aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten