woensdag 11 mei 2011

Komt de derde ster eraan?

Hopelijk kunnen we dit tafereel weer eens herhalen!
Vandaag zat ik in de auto (nou ja auto, de C5 staat bij de garage, en ik mag tijdelijk in een fan-tas-ti-sche Opel Zafira rijden) op weg naar huis en op de radio hoorde ik Rob van Someren (ik luister eigenlijk nooit, maar zelfs BNR was even niets aan en al het nieuws had ik al drie keer gehoord) alvast overwinningsliederen draaien voor ons aller Ajax. Zondag is natuurlijk de climax van de eredivisie, waarin mijn clubbie het tegen FC Twente op gaat nemen. Ik had gehoopt dat we alvast met de beker in de prijzenkast hieraan konden beginnen, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Nu is een kampioenschap veel belangrijker dan die beker, maar toch. Ik hou me maar vast aan het spreekwoord dat zegt dat een slechte generale repetitie een perfecte uitvoering betekent. Zou mooi zijn, om eindelijk eens na heel veel jaar weer een keer feest te mogen vieren en als extra beloning de derde ster op het shirt bij te mogen plaatsen volgend jaar. Als ik aan zondag denk, word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Of dat overigens van de wedstrijd komt of van het feit dat Andre Hazes jr voor de wedstrijd het wiegeliedje "Bloed, zweet en tranen"  ten gehoren gaat brengen, daar ben ik nog niet uit :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten