dinsdag 31 mei 2011

Red John.....is dead???

Vandaag na een dag buffelen even naar de season finale gekeken van The Mentalist seizoen 3. Het gebeurt niet zo vaka meer dat ik verrast ben door de afsluiting van een seizoen, maar dat is de makers van de avonturen van Patrick Jane toch wel gelukt. Ik ga het maar niet verraden, dus wie wil weten wie de verrader in de CBI is, wordt het toch even kijken. Hmm....nu ik erover nadenk, raden wie de verrader was, was niet zo moeilijk, dat wist ik 15 afleveringen geleden al. De laatste 5 minuten van deze aflevering, waren echter goed en verrassend genoeg om dat allemaal goed te maken!! Zojuist op internet gelezen dat men offcieel ook seizoen vier heeft aangekondigd, dus ik ben benieuwd welke draai de makers er dan weer aan zullen geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten