woensdag 17 augustus 2011

All Antico Orologie


Echt te smerig voor woorden, hoe durf je het te serveren!!!
Ik heb eraan getwijfeld om deze post te schrijven, want ieder woord s er eigenlijk teveel, waar ik vind het mijn plicht om de mensheid te waarschuwen!! We passeerden vele eetgelegenheden, maar geen sprak er echt aan. Aangezien de tijd wat begon te dringen, kozen we uiteindelijk voor All Antico Orologie. Bij binnenkomst had ik er al een slecht gevoel bij, want de gastvrijheid was ver te zoeken en als alle meubilair van formica is, dan heb ik zo mijn bedenkingen. Maar er stond pizza op het menu, en dat was bij de andere eethuizen niet het geval. Bij het bestellen bleek echter dat er vandaag geen pizza gemaakt kon worden. Potverdomme, daarom zaten we hier juist. Omdat iedereen wel een unheimisch gevoel had, besloten we allemaal maar een gerecht te nemen, want de boot moesten we halen. Ik had gnocci met een kaassaus besteld en kreeg als eerste geserveerd. 

Het was simpelweg verschrikkelijk. Het bord zag eruit alsof iemand zijn maaginhoud van de avond ervoor in het bord gekieperd had. Echt walgelijk om te zien, ik probeerde twee gnocci die overigens rechtstreeks uit de diepvries waren gekomen en nog koud van binnen waren, maar dat was echt niet naar binnen te werken. Ondertussen werden de gerechten met grote tussen pauzes uitgeserveerd, zodat niemand gelijk zijn eten kreeg, terwijl Ans haar eten zelfs nooit kreeg. Om kwart voor twee was ik er helemaal klaar mee en riep iedereen op om gewoon weg te lopen. Ik ging in gesprek met de enige persoon die nog enigszins Engels sprak en de bazin van de tent en gaf aan dat ik niet voor een aantal gerechten wenste te betalen. Na enige discussie gingen ze ook van de rekening af, waarna er tussen serveerster en bazin een heftige ruzie losbarste in het Italiaans (zoals overigens alleen Italianen dat kunnen, veel emotie, veel stemverheffing en veel handgebaren), wat erin resulteerde dat de bijzonder chagerijnige serveerster kwaad wegliep en in het volgende vertrek met stoelen begon te gooien! Waarschijnlijk was dit niet de eerste keer dat zoiets gebeurde. Mijdt deze plek als de builenpest!!!

2 opmerkingen:

  1. Respect! Niet je laten overstemmen maar gewoon weigeren te betalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opzouten met die gasten, ze verdienden eigenlijk nog geen Eurocent voor wat ze gepresteerd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen