woensdag 17 augustus 2011

Terug naar rosa dei venti

Blijven mooie plaatjes!!
We waren in ieder geval op tijd om de boot weer terug naar het vaste land te nemen. Met veel plezier namen we afscheid van Isola(tie) Maggiore en uiteindelijk ook het Trasimenomeer. Ik kan niet anders zeggen dan dat, ondanks dat we best weer flink gelachen hebben, dit echt geen aanradertje is. Ik vond het van redelijk tot echt het slechtste wat ik de afgelopen vakanties tegen ben gekomen. Dus deze keer geen goed advies van “100% Toscane”. Nou ja, het is de eerste keer dat ze ons teleurgesteld hebben, dus we zullen het ze vergeven. Terug op de parkeerplaats moesten we eerst even vijf minuten de auto’s koelen (leve airconditioning), want het stuur was te heet om vast te houden! Toen dat geregeld was, reden we in een half uur weer terug. Omdat we natuurlijk dan wel een goed diner wilde gebruiken, ging ik even in conclaaf met Barbra. Na wat rondbellen (er bleken nogal wat restaurant dicht te zijn), gaf ze mij een aanbeveling voor Antica Pieva, op ongeveer twintig minuten van Rosa dei Venti vandaan. De verhalen klonken goed, dus maakten we een reservering voor half acht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten