maandag 15 augustus 2011

Zevenenzestig baantjes

Ik ging als een zeehond :-)
Na de laatste post van gisteren, moet ik helaas direct een rectificatie plaatsen. Na enig onderzoek leerde ik dat de afstand zwemmen voor een kwart triatlon niet 800 meter, maar 1.000 meter is. Dat betekent dat in plaats van 54 baantjes in ons 15 meter bad in Rosa dei Venti het neerkomt op 67 baantjes (67 x 15 = 1.005, die laatste 5 meter doen we er voor de break gewoon even bij). dat was even ene kleine tegenvaller, moet ik eerlijk bekennen. Dus vanochtend bestond mijn training uit 68 banen (ik moest terug naar het trappetje zwemmen), met om en om borstcrawl en schoolslag. Via Runkeeper heb ik de prestatie opgevoerd, maar helaas gaf die maar aan dat ik slechts 40 meter had gezwommen, omdat ik de iPhone natuurlijk niet in het water mee kan nemen (een water bestendig hoesje dat ook nog lekker zit heb ik in ieder geval nog niet gevonden...). De komende 12 dagen in ieder geval nog een vast ankerpunt op de dag, want nu we een goed zwembad tot onze beschikking hebben, moeten we er in ieder geval maximaal gebruik van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten