dinsdag 9 augustus 2011

Hardlopen in Creti


Hier had ik geen boodschap aan
Nadat Ans gisterenochtend als eerste een hardloopsessie had gedaan, kon ik natuurlijk niet achter blijven. Dus om acht uur verliet ik de “compound” om de eerste kilometers in de benen te krijgen. Het was even zoeken naar de juiste route, maar na twee stukken ingelopen te zijn die afgesloten waren, had ik eindelijk een stuk dat ik door kon lopen. De eerste hindernis was een hond die achter me aan kwam en een echte poging deed om mij in de kuiten te bijten, maar een welgemikt klein schopje zorgde ervoor dat die niet meer het idee had dat hij achter me aan moest rennen. Daarna ging het vrij goed, maar ik merkte wel dat er op een gegeven moment flink naar beneden ging. Dat was prima, maar toen ik omkeerde om terug te gaan, zag ik de heuvel waar ik tegenop moest lopen. Dat was wel even schrikken, en eerlijk is eerlijk, in de oplopende hitte, lukte het niet om hem in een keer op te lopen, dus ik had een pauze van 2 minuten nodig. Daarna was het in kordate pas terug naar Rosa dei Vent. Eindresultaat: 4,3 kilometer in 32 minuten en anderhalve liter zweet verloren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten