woensdag 24 augustus 2011

Mijn iPad!!!!!!

Het doet teveel pijn om een foto te nemen, daarom komt hij er ook niet op. Vanmiddag ging Jeroen met mijn iPad aan de haal om bij een vriendje op Rosa dei Venti met Angry Birds te gaan spelen. Bij terugkomst droeg Daan de iPad en gaf hem terug, met een wat schaapachtige blik in zijn ogen. Gevoelsmatig deed ik de iPad open, en wat zag ik: twee grote barsten over het scherm van de iPad. Aaaaarrrggghhh........hel en verdoemenis!!!! Navraag bij de heren leerde dat Jeroen de iPad had laten vallen en dat hij op een punt terecht was gekomen en zo de barsten erin waren getrokken. Twee minuten verdriet en daarna Jeroen troosten die zich erg schuldig voelde. Maar ja, dan had ik hem er maar niet mee moeten laten spelen natuurlijk. Vanuit Toscane daarom maar een mail gestuurd naar iPhoneworld om te kijken of zij eea nog kunnen herstellen. Hopen waar dat dat kan.....we wachten nog op antwoord. En anders nog maar een nieuwe kopen, kan vast op de zaak :-).

2 opmerkingen:

  1. ai, jeetje wat balen.
    Is alleen het glas stuk of ook het LCD scherm?
    Marcel wil eventueel wel kijken of hij hem kan vervangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk alleen het glas, alle functies werken nog. Echter, ook mijn Sim kaart wordt niet meer herkent. Lekker hoor :-(. En vervangen door iPhoneworld van het glas kost 280 Euro, had ik nou toch maar applecare plan afgesloten....maar dat zeg je altijd nadat het probleem opgetreden is :-).

    BeantwoordenVerwijderen