maandag 8 augustus 2011

Weer terug in Creti

We worden goed beschermd!
Na het ijs gingen we weer terug naar Creti en aangzien het inmiddels weer best erg warm geworden was, was het weer tijd voor een zwemmetje. We speelden een spelletje waterrugby en verder was het even bijkomen in ons “zitje bij het zwembad”. Dineren hoede niet meer, iedereen ging einde avond even zijns weegs (Ans en ik aten mn wat antipasti die we nog over hadden van gisteren), om daarna weer voor de avondsluiting bij elkaar te komen. Dat was ook een goed moment om de rode huiswijn eens te drinken. Algemeen oordeel: aardige tafelwijn, maar zeker geen grandioze topper, waarvan we een paar kratjes mee zouden moeten nemen aan het eind van de vakantie. Benieuwd hoe de witte is, maar dat gaan we later deze week vast merken. Inmiddels liggen Daan en Jeroen te ronken en beginnen mijn oogleden ook al erg zwaar te worden. Het slaapt in ieder geval een stuk beter nu ik ook weet dat ons aller Ajax zijn eerste wedstrijd met 1-4 gewonnen heeft van De Graafschap. Morgenochtend eens bedenken wat we die dag gaan doen (ben ik nu echt te moe voor, anders dan zorgen dat dit hele stuk gepost wordt kan ik nog verder even niets bedenken :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten