vrijdag 12 augustus 2011

Een rustig dagje


Jeroen leert de kunst van het zonnebaden
Donderdag waren we van plan om naar Siena te gaan. Echter, aangezien Ans zich niet lekker voelde, was het zonde om daarheen te gaan, want dan kun je niet genieten van al het moois dat daar is. Uiteindelijk was dat ook geen ramp natuurlijk, want we konden er nu een rustig dagje van maken op Rosa dei Venti. Er werd daarom veel gelezen en gezwommen, waar in het water nog wel een aantal zware watergevechten uitgevochten werden waar Daan en Jeroen op de schouders van Morrison en mij gingen zitten. Vroeger legde ik Morrison zo neer (toen hij een jaar of 3 was), maar tegenwoordig moet ik er nog echt mijn best voor doen ook.  Andere hoogtepunten waren dat ik tijdens een duik beide pootjes van mijn Oakley Jawbone verloor en Daan gelukkig ze redde voordat ze het filter van het zwembad in verdwenen en dat Jeroen de kunst van het zonnebaden begon te leren. Al met al lekker relaxed, maar hopelijk kunnen we morgen toch iets meer actie in  het programma brengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten